30 Aralık 2011 Cuma

ELVEDA 11.11.11 ve HOŞGELDİN 12.12.12

   Bir yeni yılı daha devirmeye saatler kala...
Düşünüyorum da 2010'un sonlarında bu kadar heyecanım yoktu.Sebebi nedir bilmiyorum fakat içimde 2012 için kıpırdayan şeyler var.Gerçi geride bırakacağımız bu yıl da hareketsiz sayılmazdı.Mesela Google'da "2011'e damgasını vuranlar" diye bir arama yapmaya kalksanız ilk beş linkte ünlüler ile ilgili haberleri görürsünüz.Fakat birçoğumuz bunlarla ilgilenmiyoruz çünkü birşeylerin bu kadar çabuk tüketilmemesi gerektiğinin bilincindeyiz biz(!)
    
    Bu yıl içinde benim en çok ilgimi çeken şeyler; Somali,ucube tartışması,çılgın proje,seçim sözleri : "Püskevit,Hayaldi Gerçek Oldu",11.11.11 evlilik patlaması,Van depremi ve son olarak bedelli askerlik konuları oldu.Aslına bakarsak çokta uzak görünmüyor birçoğu,zaman içinde bizler de tükettik bunları fakat en azından birisini dile getirince insanların hafızalarında birşeyler oluşuyor.İşte benim burada anlatmak istediğim şey hızla tüketilecek işler yapmamak bugünümüz ve geleceğimiz adına.Kendimizi ve amaçlarımızı hep bir adım daha ileri taşıyabilmek.
    
     Peki ya 2012'de neler olacak ? 12.12.12 evlilikleri,şu ünlü Mayaların takvimlerindeki 21 Aralık 2012 kehaneti ya da tüm dünyayı sarsacak bir kriz ya da büyük İstanbul depremi hatta belki de bu blog sahibinin iş hayatında hızlı yükselişi :) Tabi ki neler olacabileceğini kestirmek zor fakat birşeyleri de istemeden geçemiyoruz.En başta sağlık,huzur,başarı,para,mutluluk,aşk vs vs.Umarım bu kulağa hoş gelen 2 0 1 2 rakamları hayatımızda gerçekleşmesini istediğimiz her şeyin olmasına izin verir.

Hep gülümsemeniz dileğiyle,seneye görüşürüz :))
    

22 Aralık 2011 Perşembe

YENİ BAŞLANGIÇLAR

Evet bu bir başlangıç olacak.
Harfleri,kelimeleri yan yana nasıl koyabilirim düşüncesi sarmışken her yanımı.Tabi heyecan da yok değil hani.Yazıyorum siliyorum yazıyorum siliyorum.
Bir yerlerden başlamak gerek.

Globalleşen Dünya diyoruz.Bilgi çağı ve her geçen gün bünyesine iyi veya kötü yeni şeyler katan evren.Kimi geliyor biz X çağı idik,sizler Y oldunuz diyor.Kimi; evet artık kendini ifade edebilmenin en güzel yanı aktif blog kullanımı diyor.Bazılarıysa kesinlikle sosyal medya diyor.Herkes şöyle ya da böyle bir şeyler paylaşıyor bizimle,birikimlerini aktarıyorlar.Etkileniyoruz,etkilenmemek mümkün değil.Kendimizi geliştirmek adına neler yapabileceğimizi düşünüyoruz daha da önemlisi bir de bakıyoruz ki üretmeye başlamışız.İşte tam bu noktada "eğitim" diyoruz.Gelişmiş toplumlarda bilgi birikimi eğitimle sağlanıyor ve kişinin çabalarıyla kuvvetleniyor.Bende dinlemiş olduğum insanların birikimlerini paylaşmalarından sonra kendimi bu blogu yazarken buldum.Dinlemiş olduğum bir konferanstan hafızamda kalan bir cümle: "Öyküler biriktirin kendinize" diyor konuşması.Evet artık ben kendi öykülerimi biriktiriyorum.