22 Aralık 2011 Perşembe

YENİ BAŞLANGIÇLAR

Evet bu bir başlangıç olacak.
Harfleri,kelimeleri yan yana nasıl koyabilirim düşüncesi sarmışken her yanımı.Tabi heyecan da yok değil hani.Yazıyorum siliyorum yazıyorum siliyorum.
Bir yerlerden başlamak gerek.

Globalleşen Dünya diyoruz.Bilgi çağı ve her geçen gün bünyesine iyi veya kötü yeni şeyler katan evren.Kimi geliyor biz X çağı idik,sizler Y oldunuz diyor.Kimi; evet artık kendini ifade edebilmenin en güzel yanı aktif blog kullanımı diyor.Bazılarıysa kesinlikle sosyal medya diyor.Herkes şöyle ya da böyle bir şeyler paylaşıyor bizimle,birikimlerini aktarıyorlar.Etkileniyoruz,etkilenmemek mümkün değil.Kendimizi geliştirmek adına neler yapabileceğimizi düşünüyoruz daha da önemlisi bir de bakıyoruz ki üretmeye başlamışız.İşte tam bu noktada "eğitim" diyoruz.Gelişmiş toplumlarda bilgi birikimi eğitimle sağlanıyor ve kişinin çabalarıyla kuvvetleniyor.Bende dinlemiş olduğum insanların birikimlerini paylaşmalarından sonra kendimi bu blogu yazarken buldum.Dinlemiş olduğum bir konferanstan hafızamda kalan bir cümle: "Öyküler biriktirin kendinize" diyor konuşması.Evet artık ben kendi öykülerimi biriktiriyorum.

2 yorum:

  1. Çok farklı bir pencereden bakmışsın, anlamlı konulara değinmişsin. hayırlı olsun ;)

    YanıtlaSil